BOBscooters
Bye Bye Petrol
Op naar milieuvriendelijk vervoer met BOBscooters
Disciplines
Klant
Partners
Wat we hebben gedaan.
User Experience Design
Interface design
Responsive Webdevelopment
Integratie Shopify + WordPress
Social Media strategy + support
- PR support


Krachtige
e-commerce.
BOBscooters.com is ontwikkeld op basis van een WordPress CMS. Middels een API-koppeling met Shopify wordt het productaanbod realtime gesynchroniseerd met de backoffice. Zo maken we gebruik van een krachtig CMS en een power-shop. Het beste van twee werelden.
Social media strategie.
Vanuit het niets een merk introduceren is een uitdaging. Zeker als het doel is om zoveel mogelijk organisch te groeien. Door middel van een Brand Sprint, een sessie met merkeigenaren en de strategische experts van United Creations, schetsten we een beeld van de doelgroep en formuleerde een praktische strategie. BOBscooters heeft hiermee alle tools om zelfstandig en gericht te bouwen aan haar aanwezigheid via social media.
PR-ondersteuning.
BOBscooters kiest er voor om zoveel mogelijk online te communiceren, om daarmee zo min mogelijk grondstoffen te gebruiken. Dus in plaats van print zoeken we online de verbinding. We schreven een serie persberichten en dat leverde een aantal mooie publicaties op en een kort item in het RTL4-programma ‘Lekker in je vel’.
BOBscooters is een nieuw oer-Hollands lifestyle-merk. Met hun stijlvolle scooters zijn ze op weg naar een wereld met alleen schoon vervoer. De visie van BOBscooters: met alle duurzame oplossingen steeds een stapje dichterbij dat doel komen.
Meer inspiratie?